Veel gestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
I
k doe mijn best elke bestelling zo snel mogelijk te versturen. Ik verzend je bestelling binnen 5 werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen in Nederland die door de brievenbus passen betaal je €3,95 verzendkosten. Voor grotere artikelen die als pakketpost worden verstuurd betaal je €5,95 verzendkosten. De verzendkosten voor België zijn €9,50 en worden altijd als pakket verstuurd. Alle bestellingen worden verzonden met track en tracé.

Ik heb geen track en trace code ontvangen. Klopt dit?
Je ontvangt automatisch een track & trace code per e-mail . Soms kan deze terecht komen in je SPAM box. Heb je niks ontvangen? Stuur mij dan even een mailtje, dan krijg je van mij de track & trace link. 

Het bestelling werd op mijn adres aangeboden, maar ik was niet thuis. Wat nu?
PostNL doet nog maar 1 bezorgpoging op het opgegeven adres. Was er op dat moment niemand thuis, dat gaat je pakket naar een afhaalpunt. Houd dus goed de track en tracé in de gaten om te weten waar je pakket is. PostNL laat geen ‘niet thuis’ briefjes meer achter.

Hoelang blijft mijn bestelling op het PostNL punt liggen?
PostNL bewaart je pakket 1 week op het PostNL punt. Daarna stuurt PostNL je bestelling terug naar de afzender. In dit geval naar mij: Hippe Deugniet.

Mijn bestelling heb ik niet op tijd opgehaald op het PostNL punt, wat nu?
Het is je eigen verantwoordelijk om de track en tracé in de gaten te houden én je bestelling op tijd af te halen bij het PostNL punt. Er worden administratiekosten in rekening gebracht als je je bestelling niet op tijd hebt afgehaald en deze om die reden retour wordt gestuurd. Voor Nederland bedragen de administratiekosten €2,50 en voor België zijn de administratiekosten €7,50. Deze kosten worden in mindering gebracht van het totaal bedrag wat je hebt betaald bij aankoop van je bestelling. Wil je je bestelling opnieuw laten versturen? Dat doe ik met liefde, maar dan betaal je opnieuw de verzendkosten.

Hoe worden de producten verpakt?
Alle producten worden altijd netjes ingepakt.
Bestellingen die door de brievenbus passen worden verstuurd in een verzendzak of brievenbusdoosje. Je hoeft hier dus ook niet voor thuis te blijven, ideaal toch?
Grotere bestellingen/artikelen worden meestal verstuurd in een doos als pakketpost.

Is een eigen ontwerp mogelijk?
Dit is zeker mogelijk. Neem gerust contact met mij op voor de mogelijkheden.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat moet ik doen?
Stuur een mail naar info@hippedeugniet.nl en vermeld hierbij je bestelgegevens. Ik neem dan zo snel mogelijk contact met je op.

Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?
Het kan weleens voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@hippedeugniet.nl.

Hoe weet ik of het product op voorraad is?
Alle producten zijn altijd op voorraad. Mocht dit onverwachts niet zo zijn dan neem ik hierover contact met je op.

Worden alle beoordelingen op de website getoond?
Eerlijkheid en transparant zijn vind ik belangrijk. Dus ja, alle beoordelingen worden op de website weergegeven. Dus zowel alle positieve als alle beoordelingen met een kritische noot.